El Cor Geriona emociona el públic que omplia l'església Nou Temple de Sant Pau de Segúries

09.08.2016

El passat diumenge dia 7 d'agost, el Cor Geriona va emplenar de gom a gom l'església Nou Temple de Sant Pau de Segúries en un concert ple d'emotivitat des de principi fins a final.

Les dotze integrants del cor, liderades per la seva directora, Imma Pascual, i acompanyades al piano per Marc Piqué, varen obrir el concert amb l'Allelluiah de Leonard Cohen. La interpretació d'aquesta obra va deixar el públic sense respiració. A partir d'aquell moment, amb el públic entregat al cent per cent, el Cor Geriona va donar-ho tot per mantenir el caliu fins al final del concert, que va acabar amb la totalitat de la sala dempeus, aplaudint insistentment fins que la directora va presentar el bis que interpretarien: paraules d'amor, de Joan Manuel Serrat.

 

El concert va destacar també amb les treballades coreografies que el Cor Geriona va crear per a aquest concert, totalment adaptades a un espai que permet compartir música i emocions d'una manera màgica entre intèrprets i públic. 

NOTÍCIES